Skladování a použití
Příprava a použití
Před prvním použitím sloupněte fólii pod uzávěrem.
Způsob skladování
Trvanlivé
Popis produktu
Marketing produktu
Hellmann's jemně pálivý kečup v nové atraktivní průhledné láhvi. Kečup má bohatou chuť, protože je s rajčaty, která uzrála na slunci. Jistě oceníte, že receptura neobsahuje konzervační látky, je vhodná pro vegany a s rajčaty pěstovanými udržitelným způsobem.
Vlastnosti
S rajčaty uzrálými na slunci
Vhodný pro vegany
Informace o produktu
Obchodní značka
Hellmann's
Standardizovaná značka
Značka: Hellmann's
Rozklad popisu
Funkční jméno: Kečup
Varianta: Jemně pálivý
Regulovaný název výrobku
Rajčatový kečup jemně pálivý. Pasterovaný.
Životní styl
Vhodné pro vegany
Složení
Složení
?S rajčaty pěstovanými udržitelným způsobem a uzrálými na slunci
Cukr
Jedlá sůl
Koření (kajenský pepř (0,07 %), pepř černý, bobkový list, hřebíček)
Ocet kvasný lihový
Rajčatová vláknina 10%
Rajčatový protlak (144 g rajčat? na 100 g kečupu)
Sušená zelenina (cibule, česnek)
Voda
Výživové hodnoty
* % z referenční hodnoty příjmu u průměrné dospělé osoby (8400 kJ/2000 kcal)
** 1 porce = 15 g = 1 polévková lžíce
Bílkoviny: %* na 1 porci** - <1 %
Bílkoviny: na 1 porci** - <0,5 g
Bílkoviny: na 100 g - 1,3 g
Energie: %* na 1 porci** - <1 %
Energie: na 1 porci** - 58 kJ/ 14 kcal
Energie: na 100 g - 387 kJ/ 91 kcal
Sacharidy: %* na 1 porci** - 1 %
Sacharidy: na 1 porci** - 3 g
Sacharidy: na 100 g - 20 g
Sůl: %* na 1 porci** - 5 %
Sůl: na 1 porci** - 0,27 g
Sůl: na 100 g - 1,8 g
Tuky: %* na 1 porci** - <1 %
Tuky: na 1 porci** - <0,5 g
Tuky: na 100 g - <0,5 g
z toho cukry: %* na 1 porci** - 3 %
z toho cukry: na 1 porci** - 2,9 g
z toho cukry: na 100 g - 19 g
z toho nasycené mastné kyseliny: %* na 1 porci** - <1 %
z toho nasycené mastné kyseliny: na 1 porci** - <0,1 g
z toho nasycené mastné kyseliny: na 100 g - <0,1 g
Balení
Druh balení
Plastová láhev
Informace o recyklaci
Láhev: Plast - Běžně recyklovaný
Velikost balení
Velikost balení: Velikost číslem: 825
Jednotka (specifická)
Kus (specifické): Gramy
Hmotnost
Hrubá hmotnost: 862
Ostatní informace
Jazyk produktu
Hlavní jazyk návodu: čeština
Instalační jazyk: čeština
Ostatní
Loga třetí strany
V-Label (European Vegetarian Union)
Přidané látky
Konzervanty: Bez
Rozměr
Hloubka: 211
Šířka: 93
Výška: 62
Skladování
Skladujte při teplotě od +4 °C do +25 °C. Po otevření skladujte při teplotě od +4 °C do +8 °C a spotřebujte do 3 měsíců.
Kontaktní informace
UNILEVER ČR, spol. s r.o.
Voctářova 2497/18
180 00 Praha 8
844 222 844
www.hellmanns.cz
Podmínky skladování
Max teplota °C: 25
Min teplota °C: 4
Rozměry balení
825
Jednotka (popis)
g
Průměrný rozměr
Průměrná míra (e)
Jazyky na balení
Čeština
Slovenština
Unit Merchandising
Hloubka: 62
Šířka: 93
Výška: 211
Adresa distributora
UNILEVER ČR, spol. s r.o.
Voctářova 2497/18
180 00 Praha 8
844 222 844
www.hellmanns.cz
Telefonní asistenční linka
844 222 844
Webová adresa
www.hellmanns.cz
Řazení vypočítané výživové hodnoty
Řazení vypočítaných výživových hodnot: Regulace EU č. 1169/2011
Počet použití
Počet použití: Porce 55
Company Name
UNILEVER ČR, spol. s r.o.
Adresa společnosti
Voctářova 2497/18
180 00 Praha 8
Marketing značky
V Hellmann's jsme na straně jídla a věříme, že i z opravdu mála surovin lze vykouzlit báječné jídlo. Věříme, že dokážeme zpracovat a dodat skvělou chuť surovinám, kterými nejvíce plýtváme, a tak jednoduše společně předejít plýtvání potravinami v našich domácnostech. Jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo.
Marketing výrobce
Společnost Unilever se řadí mezi největší dodavatele potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči na světě. Do jejího portfolia spadá více než 400 značek, zahrnujících oblíbené značky Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann's, Knorr, Magnum nebo Algida, které mají své stálé místo v domácnostech po celém světě.
Zodpovědné podnikaní společnosti Unilever stanovuje plán udržitelného rozvoje (USLP), představený v roce 2010. Ten leží v srdci všeho, co Unilever dělá. Jeho cílem je za současného růstu byznysu snižovat environmentální stopu a přitom zvyšovat pozitivní dopad na společnost. Značky společnosti Unilever se stále více zaměřují na to, aby měly jasně vymezené společenské nebo environmentální poslání. Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. UNILEVER ČR, spol. s r. o., s hlavním sídlem v Praze, je součástí regionu Východní Evropa (EE) spolu s dalšími devatenácti pobočkami.
Použití ostatní text
1 porce = 15 g = 1 polévková lžíce